مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-04-30سياسي

300 مرکز نیکوکاری در مساجد مازندران افتتاح شد


300 مرکز نیکوکاری در سطح مساجد مازندران با حضور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز فرهنگی و هنری آل طاها آمل افتتاح شد.

- آمل- 300 مرکز نیکوکاری در سطح مساجد مازندران با حضور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز فرهنگی و هنری آل طاها آمل افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران شامگاه شنبه در آیین افتتاح همزمان مرکز نیکوکاری در 300 مسجد مازندران در مرکز فرهنگی و هنری آل طاها آمل افزود: تاکنون بیش از 480 مرکز خیریه در سطح استان راه اندازی شده از این شمار حدود 120 مرکز تخصصی خیریه است.

وی با بیان اینکه آمل یکی از شهرستان های پیشرو مازندران در حوزه خیرین و کارهای خیریه است، تصریح کرد: خیران آملی در گلریزان ماه رمضان امسال برای کمک به نیازمندان بیش از 15 میلیارد تومان تعهد مالی کردند که در سطح استان کم نظیر بوده است.

وی به راه اندازی نخستین مرکز تخصصی خیریه تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم توان مالی زیرپوشش این نهاد در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: به همت و مشارکت مراکز نیکوکاری مازندران، پارسال بیش از هزار و 500 سری جهیزیه به نوعروسان استان پرداخت شده و با این همت اکنون تقریباً در استان لیست نوبت انتظار جهیزیه تقریباً نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مرکز نیکوکاری در مساجد مازندران افتتاح شد

300 مرکز نیکوکاری در مساجد مازندران افتتاح شد