مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-04-30اجتماعي

سرانه مدارس بعد از یک دهه در دولت سیزدهم واریز شد


مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بعد از ده سال اولین سرانه مدارس واریز شد و همچنین مصوب شده است برای 5 میلیون دانش آموز تغذیه رایگان در نظر گرفته شود و قرار است در هر منطقه یک زمین چمن و یک زمین ساحلی احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عصر امروز در مراسم گرامیداشت مقا معلم شهر زواره اظهار داشت: جایگاه معلمین خیلی والا است و باید کرامت معلم حفظ شود.

  وی تصریح کرد : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1390 تدوین ولی به مدت ده سال به شکل صحیح عملیاتی نشد و یکز از موارد این سند رتبه بندی معلمان بود  که هدف از اجرای آن ارتقای جایگاه نیروی انسانی در آموزش و پرورش عنوان شده بود.

ابراهیمی عنوان کرد: همه باید بدانند معلم کارمند نیست و شغل معلمی، مدرس و استادی است و این جایگاه باید ارتقا پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تخصیص 38هزار میلیارد تومان در 18 ماه برای نظام رتبه بندی معلمان بیان داشت: بودجه نظام رتبه بندی از شهریور ماه 1400 تا پایان سال 1401 تامین شده و اجرای این سند قابلیت اجرایی شدن را دارد و امتیازهای تامین رتبه معلمان طبق قانون مجلس تدوین شده و در دو هفته گذشته ویرایش بیستم هم در قانون رتبه بندی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مدارس بعد از یک دهه در دولت سیزدهم واریز شد

سرانه مدارس بعد از یک دهه در دولت سیزدهم واریز شد