مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-04-30حوادث

سارق هزار میلیارد ریالی در دام پلیس اصفهان گرفتار شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به 100 منزل دستبرد زده بود، خبر داد و ارزش مجموع اموال مسروقه توسط این فرد را بالغ بر هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و وصول شکایت فراوان از سوی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت اما چون این سارق تک رو و بسیار حرفه ای بود و از خود هیچ اثری برجا نمی گذاشت دستگیری او نیز با مشکل همراه بود.

وی افزود: سرانجام در آستانه عید سعید فطر همکاران من در پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان با صدها نفر ساعت کار شبانه روزی و تخصصی این سارق را شناسایی و در یک عملیات کاملاً پیچیده و ضربتی وی را دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته به 100 فقره سرقت منزل اعتراف کرده است.

میرحیدری با بیان اینکه این سارق جوان تنها 25 سال سن دارد، گفت: این فرد کوله ای را بر پشت خود گذاشته و با یک دوچرخه در محلات مختلف پرسه زنی می کرد و بعد از انتخاب سوژه های خود در فرصتی مناسب که منازل خالی از سکنه بودند با ترفندی خاص وارد منزل شده و بیشتر هم اشیای قیمتی و ارزشمند شامل طلاجات، سکه، نقره جات، وجه نقد و ارزهای خارجی را سرقت و آن ها را  داخل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق هزار میلیارد ریالی در دام پلیس اصفهان گرفتار شد

سارق هزار میلیارد ریالی در دام پلیس اصفهان گرفتار شد