مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-04-30ورزشي

واریز جریمه تخلف پیمانکاران به حساب کارگران/برای ثبات شغلی کارگران تلاش می کنیم


در قراردادها برای تضمین استمرار کار کارگران باید طوری عمل کنیم که حق و حقوق کارگر ادا شود.

همچنین باید پیمانکارانی که خوب کار می کنند را تشویق کنیم و چارچوبی را تنظیم کنیم که اگر پیمانکاری تخلف کرد جریمه شده و آن جریمه مستقیما به حساب کارگران واریز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد، اظهار کرد: جلسه امروز نمادین است و حکایت از اعتقادی دارد که با همه وجود آن را باور داریم که یک آغاز و مطلع باشد؛ من کارگر زاده ام و پدرم با آنکه سمت های ورزشی داشت اما افتخار او این بود که کارگر کارخانه سیمان ری بود و درک محیط کار و کارگری را از ابتدای زندگی داشته ام.

وی افزود: با موضوع کارگر دو گونه برخورد می شود؛ یک نوع آن نگاه شعاری و ابزاری و بهره مندی از کارگر به عنوان ابزار است که در دوره های مختلف از جمله در ابتدای انقلاب عده ای مدام دم از کارگر می زدند تا از آن به عنوان ابزار بر علیه نظام اسلامی استفاده کنند.

   زاکانی ادامه داد: آنچه عظمت کارگر را نشان می دهد انجام کار خدایی است؛ لذا این حضور شما حکایت از باوری دارد که باید در سازمان شهرداری که سازمانی کار محور است خودش را نشان دهد؛ اگر کار و کارگر را از شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز جریمه تخلف پیمانکاران به حساب کارگران/برای ثبات شغلی کارگران تلاش می کنیم

واریز جریمه تخلف پیمانکاران به حساب کارگران/برای ثبات شغلی کارگران تلاش می کنیم