مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-04-30سياسي

دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه برونیی برای سفر به تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی امروز (شنبه) حسین امیرعبداللهیان و داتو اریوان یوسف وزیر امور خارجه برونیی دارالسلام، - وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه برونیی از وی برای سفر به تهران دعوت و بر گسترش روابط در همه زمینه ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی امروز (شنبه) حسین امیرعبداللهیان و داتو اریوان یوسف وزیر امور خارجه برونیی دارالسلام، طرفین در مورد مناسبات دوجانبه گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، بر اهمیت همکاری با کشور های مسلمان، دوست و آسیایی در سیاست خارجی دولت جدید ایران تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ضمن ابراز امیدواری نسبت به دیدار حضوری وزیر خارجه برونیی در تهران، افزود: جمهوری اسلامی ایران از توسعه روابط با برونیی دارالسلام استقبال می کند.

امیرعبداللهیان همچنین از فعالیت مفتی برونیی در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران قدردانی و بر لزوم وحدت بین کشور های اسلامی برای مقابله با افراط گرایی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از مواضع مثبت برونیی در مجامع بین المللی، خواستار برگزاری کمیته فنی دو کشور و افزایش روابط فنی، تجاری، علمی و اقتصادی ایران و برونیی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه برونیی برای سفر به تهران

دعوت امیرعبداللهیان از وزیر خارجه برونیی برای سفر به تهران