مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-04-30اقتصادي

احداث نیروگاه بیوگاز در دوره ششم شورا شهر در چالوس


طی توافقات صورت گرفته زمینی حدود 10 هزار متر برای احداث نیروگاه بیوگاز از منابع طبیعی دریافت و فراخوان برای جذب سرمایه گذار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، مسعود یعقوبی امشب در جمع خبرنگاران از احداث نیروگاه بیوگاز برای پسماند شهرستان چالوس در دوره ششم خبر داد و اظهار کرد: یک قرارداد از دوره های قبل برای احداث این نیروگاه بسته شده بود که در حال مرتفع شدن است.

وی با بیان اینکه برای تعدادی از سرمایه گذاران فراخوان داده شده است، افزود: نیروگاه بیوگاز در دوره ششم شورا احداث خواهد شد.

شهردار چالوس با بیان اینکه به لحاظ تملک دارایی شهرداری چالوس بسیار ضعیف و کار دوره مدیریت شهری بسیار سخت است، گفت: املاک و دارایی شهرداری در توافقات پاسخگو شهروندان نیست و باید به زمین های ماده 100 رجوع تا در آینده اتفاقات خوبی در تملک و بازگشایی معابر داشته باشیم.

وی افزود: از اویل خرداد پیمانکار آسفالت انتخاب و طبق لیست آسفالت محلات، خیابان و معابر شهری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

یعقوبی با بیان اینکه نهضت خدمات عمرانی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: اولین محله به نام علویکلا که بیش از 10 روز همکاران اقدامات از جمله بیس ریزی، بتن ریزی کوچه های باریک، هرس کردن درختان، کانال کشی، لایروبی انهار انجام و  رضایت نسبی در منطقه حاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه بیوگاز در دوره ششم شورا شهر در چالوس

احداث نیروگاه بیوگاز در دوره ششم شورا شهر در چالوس