مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 06:472022-05-01سياسي

پیام تسلیت سردار سلامی برای درگذشت نادر طالب زاده


سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت حاج نادر طالب زاده هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام تسلیت فرمانده کل سپاه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیمانالله و انا الیه راجعون درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی ناپذیر مرحوم حاج نادر طالب زاده که در زمره چهره های نامدار رسانه ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی شک تلاش ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر، شکیبایی و سکینه قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سردار سلامی برای درگذشت نادر طالب زاده

پیام تسلیت سردار سلامی برای درگذشت نادر طالب زاده