مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 06:472022-05-01سياسي

تشکیلات بهزاد نبوی به دنبال علی لاریجانی برای انتخابات 1404


حدود یک سال از شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و تحرکات و گفت و گوها درون جبهه اصلاحات برای جبران این شکست در انتخابات 1404 آغاز شده است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: نزدیک به یک سال از شکست اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و تحرکات و گفت و گوها در درون این اردوگاه سیاسی برای جبران این شکست و یافتن رقیب جدی برای سیدابراهیم رییسی در انتخابات 1404 آغاز شده است.

هرچند که دامنه اختلافات هم اکنون در جناح اصلاح طلب پس از شکست سنگین در انتخابات های 98 و 1400 روز به روز عمیق تر می شود اما برخی از احزاب و تشکل ها به همراه برخی از شخصیت های اصلاح طلب برای باز پس گیری کرسی های پارلمان ملی خود را گرم می کنند تا سه سال دیگر یعنی در 1404 نیز به پاستور برسند.

یک عضو جبهه اصلاحات ایران درباره استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات های آتی گفت: قطعا یکی از ماموریت های جبهه اصلاحات ایران انتخابات است اما هنوز به طور رسمی به این مقوله وارد نشده ایم.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان مقوله مهمتر از انتخابات را آسیب شناسی و برطرف کردن نقاط ضعف می دانند، در پاسخ به این سوال که آیا گزینه ای مثل علی لاریجانی هم در دستور کار جبهه اصلاح طلبان قرار دارد یا خیر، گفت: شاید در صورت اضطرار به ایشان نیز به عنوان یک گزینه فکر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات بهزاد نبوی به دنبال علی لاریجانی برای انتخابات 1404

تشکیلات بهزاد نبوی به دنبال علی لاریجانی برای انتخابات 1404