مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-05-01ورزشي

نجف آباد در جایگاه برتر نوروزگاه اصفهان قرار گرفت


جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی نجف آباد بدون ثبت حتی یک گزارش اعتراض و شکایت شهروندان در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی برگزار شده است.

- عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در نجف آباد اظهار داشت: ویژه برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با عنوان آمد بهار جان ها در بین نوروزگاه های برگزار شده در استان مقام برتر را کسب نمود.

امامی ضمن اشاره به برگزاری شایسته و پرشور و نشاط جشنواره نوروزی باغ شهر صفوی در نوروز 1401 اظهار کرد: ستاد نوروزی شهرداری نجف آباد با ویژه برنامه های فرهنگی، رسانه ای و گردشگری از اوایل اسفندماه کار خود را به صورت جدی و با تشکیل کمیته های تخصصی و برگزاری جلسات و نشست های متعدد آغاز نمود و در ایام نوروز1401 در عرصه های شهری مانند برگزاری ویژه برنامه ها و میزبانی از مسافران نوروزی عملکردی شاخص داشت.

شهردار نجف آباد افزود: در طول ایام نوروز و در قالب ویژه برنامه های آمد بهار جان ها ستاد نوروزی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد توانست با مجموع برپایی هزار و 150 برنامه و بیش از 272049 نفر بازدید از آن در رتبه بندی نوروزگاه در استان مقام دوم را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجف آباد در جایگاه برتر نوروزگاه اصفهان قرار گرفت

نجف آباد در جایگاه برتر نوروزگاه اصفهان قرار گرفت