مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-01سياسي

کارگران شهری نیازمند حمایت هستند


کارگران مدیریت شهری با تلاش شبانه روزی، شهری زیبا و سرسبز را برای ما رقم می زنند و باید حمایت شوند.

- ، محمدنور صالحی در نطق پیش از دستور چهلمین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: ماه رمضان و سفره برکت خداوند را باید قدر دانست و توشه راه را تا رمضان سال آینده به همراه داشته باشیم.

وی با تبریک روز شوراها ادامه داد: در این منصب که قرار گرفتیم یک مسئولیتی سنگین از سوی مردم به دوش ما گذاشته شده است و امیدواریم از عهده انجام آن و خدمت گذاری به خوبی براییم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گرامیداشت روز ملی خلیج فارس خاطر نشان کرد: مناسبت این روز بی دلیل نیست و باید این روز بزرگ و قابل توجه را درک کنیم.

وی با تبریک روز کارگر او لزوم حمایت از این قشر زحمت کش گفت: کارگران مدیریت شهری با تلاش شبانه روزی، شهری زیبا و سرسبز را برای ما رقم می زنند و باید از آن ها تقدیر و تشکر کنیم که این امر نیازمند حمایت بیشتر کارگران است.

نور صالحی با گرامیداشت روز معلم تصریح کرد: بهتر است که تلاش معلمان برای پرورش جوانان برومند و انقلابی همراه شود تا نسل غیوری را برای آیندگان تربیت کرده باشیم.

وی با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان گفت: با توجه به همزمانی هفته اصفهان با لیالی قدر برگزاری رویدادهای این هفته از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران شهری نیازمند حمایت هستند

کارگران شهری نیازمند حمایت هستند