مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-01سياسي

نگاه دولت به جامعه کارگری انقلابی است


فرماندار کهگیلویه اقدامات دولت در راستای بهبود وضعیت وعیشت کارگران را انقلابی خواند و گفت: این نشان از اهمیت موضوع کارگری و عدالت اجتماعی در دولت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی اصل در آیین تجلیل از کارگران شهرستان اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی تنها 50 درصد جذب شد و آمار قابل قبولی نیست.

فرماندار کهگیلویه گفت: بخش اعظمی از مشکلات و موانع جذب تسهیلات در حوزه بانک هاست امیدواریم سال جاری شاهد رفع این مشکلات باشیم.

  وی بیان کرد: ارزش معنوی کارگران با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست و ثمره این تلاش ها نزد خداوند بالاترین جایگاه را دارد به گونه ای که پیامبر بر دست پینه بسته کارگر بوسه داد یا رهبر معظم انقلاب کارگران را ستون فقرات جامعه توصیف نمود .

موسوی اصل رابطه بین کارفرمایان و کارگران را رابطه ای همدلانه دانست و تاکید کرد:کارفرمایان و کارگران نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند و تعامل و همدلی بین آنها حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

وی خطاب به کارگران گفت: دولت انقلابی با تمام سختی های اقتصادی حقوق کارگران را افزایش داد و این نشان از اهمیت موضوع کارگری و عدالت اجتماعی در دولت مردمی است.

  موسوی اصل با بیان اینکه پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال علاوه بر درآمدزایی قشر کارگر نقش مهمی در توسعه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت به جامعه کارگری انقلابی است

نگاه دولت به جامعه کارگری انقلابی است