مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-01اقتصادي

مراجعه ابربدهکاران بانکی برای تسویه بدهی خود افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی در جمع مدیران عامل بانک ها اظهار داشت: خط مشی و سیاست اصلی وزارت اقتصاد، - وزیر امور اقتصادی و دارایی، از ادامه مراجعه ابربدهکاران بانکی برای تسویه بدهی خود به بانک ها پس از افشای اسامی آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید احسان خاندوزی در جمع مدیران عامل بانک ها اظهار داشت: خط مشی و سیاست اصلی وزارت اقتصاد، رشد غیر تورم زا و فقرزدایی است و ما با چشم انداز گذشته نمی توانیم به این راهکار دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به رشد غیر تورمی و همچنین فقر زدایی، نیازمند اصلاح در تأمین مالی بانک ها بودیم و با توجه به اینکه وزن اصلی این کار بر عهده بانک ها بوده است و آن ها رتبه نخست تأمین مالی در کشور را بر عهده دارند، باید در جهت اهداف تعیین شده گام بردارند.

خاندوزی گفت: اگر شبکه بانکی بخواهد در مسیر رشد غیر تورم زا بردارد، باید خود این شبکه از درجه خوب نسبت به کفایت سرمایه، سلامت بانکی و توانمندی در این زمینه برخوردار باشد.

وزیر اقتصاد افزود: تا زمانی که شبکه بانکی را سلامت نکنیم، نمی توانیم از آن در مسیر توسعه اقتصادی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه ابربدهکاران بانکی برای تسویه بدهی خود افزایش یافت

مراجعه ابربدهکاران بانکی برای تسویه بدهی خود افزایش یافت