مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-01اقتصادي

سطح توقع مردم آنقدر پایین آمده که پل و جاده نمی خواهند


مسائل اقتصادی، گرانی ها و تورم تقصیر هیچ کشوری نیست که هر روز بگوییم که مشکلات و معضلات ما ارتباطی با غرب و شرق دارد بلکه موضوع مدیران بی کفایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهریار حیدری در گفت وگو با ایلنا، درباره این که امروز در کشور برخی نابسامانی های اقتصادی وجود دارد و این شرایط چقدر موثر از وجود تحریم ها و بلاتکلیفی مذاکرات اتمی است، گفت: تحریم ها با وضعیت موجود دو مقوله متفاوت است این که بگوییم تحریم بی تاثیر در برخی از موضوعات است شاید حرف اشتباهی باشد اما شرایط موجود نابسامانی در اقتصاد، تورم بالا، بی در و پیکری مدیریت منابع موجود نشان دهنده مدیریت کاملا افسار گسیخته در استان ها است و این ها هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که گران شدن تخم مرغ، ماست، دوغ و گوشت چه ارتباطی با آمریکا و تحریم دارد؟ عنوان کرد: شرایط اقتصادی موجود و گرانی ارتباطی به تحریم ها ندارد بلکه متاثر از بی مدیریتی و گسست مدیریت یکپارچه است.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور ما نبود مدیریت منابع است نه نبود منابع، چراکه ما منابع فراوان داریم اما مدیریت درستی نداریم، به طور مثال شما نگاهی به میزان شیری که در کشور تولید می شود بیندازید، چون مدیریت وجود ندارد گران می شود معتقدم دولت باید برای این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح توقع مردم آنقدر پایین آمده که پل و جاده نمی خواهند

سطح توقع مردم آنقدر پایین آمده که پل و جاده نمی خواهند