مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-01سياسي

پایه تشویقی اعطاشده به برخی مدیران صنعت نفت لغو شد


مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت از لغو پایه تشویقی اعطاشده به برخی مدیران صنعت نفت خبر داد و گفت: عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد اولویت وزارت نفت دولت سیزدهم است.

- به نقل از وزارت نفت، حمید حسین نژاد، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت در تشریح لغو پایه تشویقی اعطایی به برخی مدیران نفت اظهار کرد: اعطای پایه تشویقی به بعضی از مدیران نفتی دولت قبل در سال 1399 سبب انتقاد شدید کارکنان نفت شده بود، بر اساس ورود سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یک یا دو پایه تشویقی که به برخی افراد در وزارت نفت داده شده بود مغایر مقررات شناخته شده است.

وی یادآوری کرد: پایه تشویقی اعطاشده به برخی مدیران در دولت قبل یک بار در سال 1399 از سوی سازمان بازررسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مغایر با قانون و مقررات اداری و استخدامی تشخیص داده و با پذیرش این موضوع در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت در سال 1399 پایه های تشویقی ابطال و مبالغ پرداختی عودت داده شد.

مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت در ادامه با اشاره به اینکه دوباره در تیرماه سال گذشته (1400) و هم زمان با ماه های پایانی دولت دوازدهم متأسفانه پایه تشویقی اعطاشده به همان مدیران برگردانده شد که این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه تشویقی اعطاشده به برخی مدیران صنعت نفت لغو شد

پایه تشویقی اعطاشده به برخی مدیران صنعت نفت لغو شد