مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-01سياسي

تجلیل واقعی از شهیدان ادامه دادن راه آنها است


تجلیل واقعی از شهیدان عمل به وصیت آنها و ادامه دادن راه آنها است و از رهگذر این یادواره ها باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح یکشنبه در آیین بزرگداشت شهدای شهر دوراهک شهرستان دیر اظهار داشت: شهدا جایگاه بالایی نزد خداوند دارند و نیازی به گرفتن مراسم از سوی ما ندارند و این ما هستیم که نیاز داریم به نام شهیدان دور هم جمع شویم و از آنها درس بگیریم.

امام جمعه دیر افزود: خدای بزرگ در قرآن در آیات متعدد از شهیدان تجلیل کرده است.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهدا تخلق به اخلاق الهی است، بیان داشت: کسانی که در کنار شهیدان مقابل دشمن ایستادگی کردند هم در پیشگاه خدا پاداش عظیم دارند.

حسینی با بیان اینکه یادگار شهید و خانواده شهید باید مورد تکریم همگان باشند، ابراز کرد: پیامبر و ائمه معصومین همواره از شهدا تجلیل کرده و تلاش می کردند فرهنگ شهادت در جامعه زنده بماند و جایگاه والای آن را در جامعه تبیین می کردند.

وی با تاکید بر اینکه مقام شهادت از عاقبت بخیری هم بالاتر است، ادامه داد: فردی ممکن است به عاقبت بخیری برسد اما به مقام شهادت نرسد.

امام جمعه دیر اضافه کرد: خوشا به حال شهیدان که به آقا و مولایشان شهید مسجد محراب مسجد کوفه اقتدا کردند و شیعیان راستین امیرالمومنین (ع) بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل واقعی از شهیدان ادامه دادن راه آنها است

تجلیل واقعی از شهیدان ادامه دادن راه آنها است