مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-01دانش

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در دیدار با دانشجویان خوابگاهی گفت: از مهر 1401 یک خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی اضافه می شود.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی شامگاه شنبه دهم اردیبهشت 1401 در دیدار با دانشجویان خوابگاه دخترانه ابن سینا، اظهار داشت: خوابگاه ابن سینا در سال 1382 در زمانی مسئولیت معاونت آموزشی را به عهده داشتم خریداری شد.

آن زمان 5 هزار و 600 دانشجو داشتیم و در طول چهار سال و نیم مسئولیت بنده دو خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 هزار و 200 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل می کنند، افزود: با وجود افزایش تعداد دانشجو متاسفانه در طول این سالها چهار خوابگاه نیز از ظرفیت دانشگاه کم شده است.

پازوکی گفت: در شرایط سخت اقتصادی امروز که حتی برخی پرداخت های پرسنلی با تاخیر انجام می شود، موضوع توسعه خوابگاه های دانشجویی از اولویت های هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی از خریداری یک خوابگاه برای دانشگاه خبر داد و گفت: به تازگی ساختمانی در خیابان ستارخان خریداری شده و پس از بازسازی از مهر ماه سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران