مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-01اقتصادي

سبقت تورم از حقوق کارگران/معیشت کارگر مورد توجه باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: هرچه حقوق کارگران افزایش پیدا می کند، تورم بالا از آن پیشی می گیرد و دانشگاه و مراکز دولتی و خصوصی اعتباراتی دارند که به اندازه تورم افزایش پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز در حاشیه تجلیل از کارگران شاغل در بخش های مختلف بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: در دین و مکتب ما کارگر جایگاه ویژ ه ای داشته و دارد و اگر کارگران نبودند چرخ تولید، صنعت و سرمایه مملکت نمی چرخید.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) شخصیت کارگر را به قدری بالا دانستند که بر دست کارگر بوسه زدند و بر ما تکلیف است در حد توان خود به وظیفه خود در برابر کارگران عمل کنیم.

محمدی شاهرخی با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: هرچه حقوق کارگران افزایش پیدا می کند، تورم بالا از آن پیشی می گیرد و دانشگاه و مراکز دولتی و خصوصی اعتباراتی دارند که به اندازه تورم افزایش پیدا نمی کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: بخشی از درآمد دانشگاه از کارکرد بیمارستان هاست و  با توجه به اینکه افزایش تعرفه ها و تعهد بیمه ها نسبت به وزارت بهداشت و بیمارستان ها و مراکز درمانی تطابقی ندارد، هر سال دچار معضل هستیم، اما تمام سعی و تلاش خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت تورم از حقوق کارگران/معیشت کارگر مورد توجه باشد

سبقت تورم از حقوق کارگران/معیشت کارگر مورد توجه باشد