مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-01اقتصادي

اجرای 423 پروژه عمرانی برق رسانی در بسطام


برای اجرای 423 پروژه عمرانی برق رسانی در بسطام، مبلغ 80 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

- سیدحمیدرضا موسوی، مدیر امور برق بسطام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزری فارس در بسطام اظهار کرد: در راستای تغذیه برق مشترکان جدید، 16 دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت یک هزار و 480 کیلوولت آمپر، در بخش بسطام نصب و مورد بهره برداری واقع شد.

وی اضافه کرد: طرح احداث هفت هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید به انجام رسیده و عملیات تبدیل 18 هزار و 850 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار نیز به اجرا درآمده است.

مدیر امور برق بسطام اجرای طرح بهینه سازی 15 هزار و 350 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بخش بسطام را در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق رسانی دانست و گفت: تا به حال 604 کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی فهام ، در شهرستان نصب شده است.

موسوی به اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه خدمات دهی اشاره کرد و افزود: اصلاح و تقویت پست برق ابرسج، احداث شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای ابر، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستاهای قلعه میرزا سلیمان، میان آباد، امیریه و حسن آباد، اصلاح شبکه مسیر سرآسیاب و روستای جیلان و دایر کردن شبکه فشار متوسط و پست هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 423 پروژه عمرانی برق رسانی در بسطام

اجرای 423 پروژه عمرانی برق رسانی در بسطام