مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-01سياسي

وحدت و انسجام جامعه را با محور آیات قرآن ارتقا دهیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین وحدت بر مبنای قرآن در جامعه را خواستار شد و گفت باید وحدت و انسجام جامعه را با محور آیات قرآن ارتقا دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از فرماندهان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که زندگی شهید مطهری را مرور می کنیم، متوجه می شویم که همه ما مدیون نگاه های زلال و برداشت های ناب محمدی ایشان هستیم.

شهیدان بزرگ ما همچون امثال حاج قاسم سلیمانی ها شاگرد شهید مطهری ها بوده اند، زیرا علامه مطهری هم عالم بود و هم خداوند فیض شهادت را به او عنایت کرد.

وی ادامه داد: حدیث مبسوط و مفصلی در اصول کافی از امام رضا (ع) آمده که فرمودند اگر خدا بنده ای را برای پیگیری امور بندگان خود اختیار کند سه توانمندی به او می دهد، نخست اینکه شرح صدر به او عنایت می کند، دوم اینکه قلب او را از چشمه های حکمت لبریز می کند و سوم اینکه غیر از علوم اکتسابی به او علوم الهامی می دهد و آن قدر این علوم او را بی نیاز می کنند که از پاسخ به هیچ سؤالی درمانده نمی ماند و در دو راهی های حیرت و سرگردانی نیز سرگردان نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام جامعه را با محور آیات قرآن ارتقا دهیم

وحدت و انسجام جامعه را با محور آیات قرآن ارتقا دهیم