مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-01سياسي

برگزاری 150 عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در همدان


معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری 150 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد و گفت: در سایه اندیشه شهیدمطهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: فلسفه نام گذاری این هفته به عنوان عقیدتی بیانگر ضرورت تجلی تفکر است و در سایه تعمق اندیشه شهید مطهری، سپاه و بسیج می تواند انسان هایی تربیت کند که در پیش روندگی انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

وی افزود: موفقیت این نهاد مکتبی و نظامی در راستای تربیت جوانان مصمم و ولایی در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله مرهون آموزش های اسلام ناب محمدی و مجاهدت روحانیت متعهد و توانایی شهید مطهری است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اندیشه شهیدمطهری مختص دوره تاریخی خاصی نیست و برای آیندگان قابل فهم و راهگشاست عنوان کرد: این شهید بزرگوار فردی اندیشه ساز بود که همواره جلوتر از زمان خود حرکت می کرد و مطالعه آثار ایشان تاثیر خوبی در تحکیم مناسبات جامعه ما خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از 12 تا 18 اردیبهشت هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده و برنامه های متنوعی در دستور کار است افزود: 12 ادیبهشت ماه با نام شهیدمطهری خدامحوری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 150 عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در همدان

برگزاری 150 عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در همدان