مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-01بين الملل

آماده باش صهیونیست ها برای هفته ای پرتنش در آستانه یوم النکبه


منابع رسانه ای عبری زبان از آماده باش سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی برای مواجهه با هفته ای طوفانی و پرتنش در آستانه یوم النکبه (فاجعه اشغال فلسطین) خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، کانال 12 تلویزیون رژیم موقت صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که سرویس های امنیتی این رژیم برای هفته ای طوفانی و پرتنش آماده می شوند که در آن عید فطر، روز بزرگداشت سربازان اسراییلی کشته شده در جنگ ها، روز استقلال خواهد بود .

15 ماه می میلادی (برابر با 25 اردیبهشت) سالروز فاجعه اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی (موسوم به یوم النکبه) در سال 1948 است.

در ادامه گزارش کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است که در همین راستا؛ ارتش اسراییل در قدس، نوار غزه، کرانه باختری، لبنان، بلندی های جولان و سوریه و در مقابل ایران، وضعیت آماده باش را به آمادگی حداکثری در چند جبهه افزایش داده است .

از سوی دیگر وب سایت عبری وای نت نیز روز گذشته با انتشار گزارشی نوشت که پلیس رژیم صهیونیستی به هفته آینده که مصادف است با روز استقلال و به موازات آن، سالروز یوم النکبه برای فلسطینی ها به چشم هفته ای دارای قابلیت شعله ور شدن، می نگرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش صهیونیست ها برای هفته ای پرتنش در آستانه یوم النکبه

آماده باش صهیونیست ها برای هفته ای پرتنش در آستانه یوم النکبه