مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-01سياسي

برای تحقق عدالت باید از مردم عذرخواهی کرد


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برای تحقق عدالت باید کم کاری هایمان را بپذیریم و از مردم عذر خواهی کنیم.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح یکشنبه با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پیام عید فطر، پیام حریت و آزادگی است و در مکتب رمضان شاخص ترین دستاورد برای مسئولان فهم این است که عبادت چیزی جز خدمت به خلق نیست.

وی با اشاره به جایگاه شورای شهر در بین مردم گفت: حاکمیت مردم بر مردم از آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی است بنابراین این شعار، تنها یک راهبرد نیست بلکه حقیقتی است که مردم آن را در زندگی خود احساس می کنند.

شورای شهر خط مقدم تجلی مردم سالاری رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: خط مقدم تبلور و تجلی مردم سالاری حقیقی شوراهای اسلامی است و باید توجه کرد که انسان های صالح و شایسته و عاشق خدمت شبانه روزی در شوراها حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: انقلابی و ولایت مدار بودن مؤلفه اصلی انتخاب اعضای شورای شهر است که مردم بر اساس آن می توانند به خواسته ها و مطالبات خود برسند و همین انتظار را نیز دارند.

حمایت همه جانبه دستگاه قضا از مبارزه با فساد حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دستگاه قضایی از مدیران شجاع و خادم، حمایت همه جانبه می کند، گفت: هر نوع و هر میزان از تلاش در هر دستگاه اداری که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق عدالت باید از مردم عذرخواهی کرد

برای تحقق عدالت باید از مردم عذرخواهی کرد