مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-01اقتصادي

درآمد 3 هزار میلیارد با طعم گل گاوزبان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در کاشت گل گاوزبان در کشور گفت: امسال پنج هزار و 300 تن گل گاوزبان به ارزش اقتصادی 3 هزار و 286 میلیارد ریال برداشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشت محصولات مختلف کشاورزی در گیلان با کیفیت بسیار خوب در حال انجام است، اظهار کرد: در گیلان به دلیل وجود خاکی حاصلخیز و آب و هوایی مناسب دارای شرایط خوبی به لحاظ کشت محصولات مختلف کشاورزی است که بسیار به رشد اقتصادی استان کمک می کند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب کشت گل گاوزبان در استان گیلان گفت: در این استان 923 هکتار مزرعه گل گاوزبان وجود دارد که در آن 6 هزار 340 بهره بردار فعالیت می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تأکید بر ارزش اقتصادی قابل توجه کشت گل گاوزبان در این استان افزود: امسال پنج هزار و 300 تن گل گاوزبان به ارزش اقتصادی 3 هزار و 286 میلیارد ریال برداشت شود.

محمدی با اشاره به رتبه نخست گیلان در کاشت گل گاوزبان در کشور بیان کرد: گل گاوزبان در شهرستان مختلفی در گیلان ازجمله تالش، املش، آستارا، رضوانشهر، رودبار کشت می شود که رودسر با 474 هکتار بیشترین سهم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 3 هزار میلیارد با طعم گل گاوزبان

درآمد 3 هزار میلیارد با طعم گل گاوزبان