مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-01سياسي

جاماندگان سهام عدالت بخوانند


فراخوان از طریق رسانه ملی اعلام خواهد شد و همه فرایندها پیگیری خواهد شد و طبق ضوابط قانونی و بدون پرداخت وجه این موضوع در نیمه اول سال اجرایی شود و بتوانیم در نیمه دوم سال شاهد این باشیم که گروه های مختلف از این مزیت قانونی که دریافت سهام عدالت است برخوردار شوند.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که فرآیند اختصاص سهام عدالت به جاماندگان آغاز شده است گفت: اولویت اول واگذاری سهام عدالت حدود چهار تا پنج میلیون نفر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، محمدرضا پورابراهیمی در یک برنامه تلویزیونی که به موضوع تکلیف قانونی جاماندگان سهام عدالت اختصاص داشت، گفت: گزارش هایی که ما داشتیم تعداد زیادی از افرادی که مستحق دریافت سهام عدالت بودند مثل افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، رزمندگان، ایثارگران، کارگران فصلی و خیلی از افرادی که جزو مجموعه هایی بودند که کاملاً در اولویت واگذاری بودند این ها از دریافت سهام عدالت محروم شده بودند.

وی گفت: کمیسیون اقتصادی در مجلس یازدهم این را در دستور کار قرار داد و پس از بررسی و جلسات مشترک با دولت ظرفیتی را ایجاد کرد برای این که بتواند این واگذاری انجام شود.

پورابراهیمی افزود: ظرفیتش به اندازه ای است که ما بتوانیم با اولویت های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را چهار میلیون تا پنج میلیون در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان سهام عدالت بخوانند

جاماندگان سهام عدالت بخوانند