مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-01سياسي

راهپیمایی روز قدس نماد عزت و یاری رسانی به مظلوم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیامی مشترک اعلام کردند که راهپیمایی روز قدس همه ساله نماد عزت، افتخار و یاری رسانی به مظلوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیامی که پیش از ظهر یکشنبه منتشر شد، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور حماسی و دشمن شکن مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام اظهار شده است: سلام بر قدس شریف، نخستین قبله گاه پیروان اسلام و سلام بر مسلمین آزادی خواه جهان که با لبیک گویی به ولی امر زمان حرکتی مقدس را در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین به ثبت رساندند.

در این پیام آمده است: آری قدس، سرزمین مطهری است که به وعده الهی آزاد خواهد شد و همچنان که مولای متقیان، امیرمؤمنان، حضرت علی بن ابیطالب (ع) فرمودند بهترین عدالت، یاری مظلوم است ، همه ساله فریاد مجاهدان غیور در حماسه ای باشکوه به نام روز جهانی قدس رقم می خورد که نماد عزت، افتخار و یاری رسانی به مظلوم است.

آیت الله سید حسن عاملی و سید حامد عاملی در این پیام با اشاره به اینکه ملت نجیب ما امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که پای آرمان های اسلام رحمانی و انقلاب اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس نماد عزت و یاری رسانی به مظلوم

راهپیمایی روز قدس نماد عزت و یاری رسانی به مظلوم