مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-01حوادث

بارش باران بی سابقه ای در یزد کویری/ شرایط یزد همچنان بحرانی است


بارش شدید باران در یزد همگان را غافلگیر و سبب جاری شدن رواناب در خیابان ها و بروز مشکلاتی برای شهروندان شد است و نیروهای امدادی از دیروز ظهر تاکنون در حال مسدود کردن مسیر سیلاب و استحکام بخشی سیل بندها هستند.

-   خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، ولی تأخیر و اشغال بودن تلفن آتش نشانی از جمله موارد حائز اهمیت در این خصوص است که علی رغم گذشت حدود 20 دقیقه هنوز شهروندان موفق به تماس با آتش نشانی نشدند.

ورود به موقع نیروهای بسیج و سپاه برای خدمت رسانی و کمک به نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی از جمله رویدادهای قابل توجه در سیلاب های روز گذشته شهر میراث جهانی یزد بود که از ابتدایی دیروز آغاز و تا بامداد امروز ادامه داشته است.

گره ترافیکی و قفل شدن معابر اصلی و فرعی از جمله دلایل تأخیر رسیدن نیروهای امدادی گزارش شده که می طلبد هر چه سریعتر در این باره اقدام جدی انجام شود.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدانی خبرنگار فارس، استاندار یزد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی به همراه مدیران کل دستگاه های مختلف نظیر جهاد کشاورزی، برق منطقه ای، آب و فاضلاب و مدیران ارشد مدیریت شهری، هرکدام با حضور میدانی در محل های حادثه خیز نسبت به تهیه گزارش مستمر و مدیریت در صحنه بحران اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران بی سابقه ای در یزد کویری/ شرایط یزد همچنان بحرانی است

بارش باران بی سابقه ای در یزد کویری/ شرایط یزد همچنان بحرانی است