مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-01سياسي

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حوزه محیط زیست خارگ عمل کنند


هر یک از دستگاه ها بایستی به خوبی تکالیف محوله در حوزه محیط زیست را اجرا کرده و گزارش مربوطه را به صورت مرتب به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده صبح یکشنبه در جلسه مخاطرات زیست محیطی جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بافت اکوسیستم غنی این جزیره دارای اهمیت بسیار بالایی است که در این زمینه باید اقدامات مؤثر صورت بپذیرد.

وی افزود: بقا و دوام زندگی ما منوط به بقا و دوام محیط زیست سالم است، آب، خاک و هوا از عناصر اصلی حیات بشر است که اگر درست و در مسیر کمال و توسعه بشر استفاده نشوند، می توانند به تهدیدی علیه انسان و بقای حیات بشری تبدیل شوند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هر یک از دستگاه ها بایستی به خوبی تکالیف محوله را اجرا کرده و گزارش مربوطه را به صورت مرتب به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند و در صورت عدم اجرا برخورد قانونی به عمل آید.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه بررسی چگونگی مشارکت و همکاری بین دستگاه های اجرایی و ارائه راهکارهای اجرایی جهت برطرف کردن و کاهش فعالیت های مخاطره آمیز و پیش بینی و پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و تبادل نظر پیرامون پسماندهای جزیره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حوزه محیط زیست خارگ عمل کنند

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حوزه محیط زیست خارگ عمل کنند