مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-01اقتصادي

پرداخت 11 هزار میلیارد خسارت از سوی بیمه رازی در سال گذشته


مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه نسبت خسارت بیمه رازی از صنعت کمتر بوده است، گفت: شرکت بیمه رازی با وجود آنکه به تمام تعهدات خود در سال 1400 پاسخ داده است، - اخبار شرکتها؛ علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه نسبت خسارت بیمه رازی از صنعت کمتر بوده است، گفت: شرکت بیمه رازی با وجود آنکه به تمام تعهدات خود در سال 1400 پاسخ گفته است، ضریب خسارت کمتری نسبت به میانگین صنعت داشته و این بیانگر عملکرد بیمه رازی در جذب ریسک های منطقی بازار دارد.

وی گفت: یکی از مهم ترین شاخصه های خدمت رسانی در صنعت بیمه فرآیند پرداخت خسارت است که بیمه رازی در سال 1400 بیش از 11 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تکیه بر برنامه ریزی مشخص و عملکرد مناسب شرکت، طول پرداخت خسارت در بیمه رازی کاهش پیدا کرد و این شرکت با شیوه پرداخت اقساطی و افزایش مدت زمان پرداخت خسارت خداحافظی کرد.

او با اشاره به رفع مشکلات نقدینگی در شرکت بیمه رازی، بیان کرد: در سال 1400 تمام خسارت های معوق سنوات گذشته به طور کامل پرداخت شده و هیچ خسارتی در سال 1400 به سال بعد موکول نشده است.

جباری تعهد و پاسخگویی را نشانه بارز بیمه رازی دانست و یادآور شد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی توانایی ارائه خدمات بیمه ای به تمام هموطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 11 هزار میلیارد خسارت از سوی بیمه رازی در سال گذشته

پرداخت 11 هزار میلیارد خسارت از سوی بیمه رازی در سال گذشته