مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-01پزشكي

اهدای عضو مرد 67 ساله لامردی به بیماران نیازمند


مدیر واحد فراهم آوری و پیوند اعضای بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز گفت: اعضای بدن یک مردم 67 ساله لامردی به بیماران نیازمند اهدا شد.

- ، اظهار کرد: علی حسن زاده 67 ساله ساکن لامرد که بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد بستری شد.

وی افزود: طی صحبت های انجام شده در خصوص پیوند اعضا بدن این فرد به بیماران نیازمند، پس از انجام مراحل مربوط به تأیید مرگ مغزی، با رضایت خانواده برداشت عضو توسط دکتر علیخانی تحت عمل جراحی در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد صورت گرفت و به بیمارستان پیوند عضو ابوعلی سینا شیراز منتقل شد که عمری دوباره ای به یک بیمار نیازمند پیوند عضو بخشیده شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی ابوعلی سینا شیراز تصریح کرد: با اهدای کبد وی در مرکز آموزشی درمانی ابوعلی سینا شیراز به بیماری نیازمند کبد، حیاتی دوباره بخشیده شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته تعداد قابل توجهی مورد مرگ مغزی منجر به اهدای عضو در استان فارس را شاهد بودیم، اضافه کرد: هم اکنون شمار زیادی از بیماران نیازمند پیوند عضو در لیست انتظار به سر می برند و به سختی هزینه ها و رنج بیماری را تحمل می کنند و این در حالی است که خداوند با دادن فرصت به برخی افراد برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو مرد 67 ساله لامردی به بیماران نیازمند

اهدای عضو مرد 67 ساله لامردی به بیماران نیازمند