مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-01سياسي

«در پناه عشق» سلبریتی گریز بود/ خواستیم در شأن مخاطب کار کنیم


مژده لواسانی مجری «در پناه عشق» درباره این برنامه عنوان کرد که تلاش شد کاری متفاوت با دیگر برنامه های رمضانی و در شأن مخاطب باشد.

- ، عوامل برنامه رمضانی در پناه عشق که هر شب با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو سیما پخش می شد امروز در نشست خبری صداوسیما پاسخگوی مخاطبان شدند.

احسان ارغوانی تهیه کننده در پناه عشق درباره رویکرد این برنامه بیان کرد: مهمانانی کاملاً اجتماعی خانوادگی داشتیم که افراد مختلفی به برنامه آمدند و شب گذشته هم وزیر اقتصاد مهمان ما بود.

برنامه با مضمون حال خوب روی آنتن رفت، سعی کردیم مشاغل مختلف را ببینیم و امیدواریم توانسته باشیم حال مخاطب را خوب کنیم آیتم هایی را هم طراحی کردیم.

وی اضافه کرد: یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان طرح برنامه به تصویب شبکه دو رسید با تیم اتاق فکر به نتیجه رسیدیم و با خانم لواسانی گفتگو کردیم.

در ادامه مژده لواسانی نیز بیان کرد: دغدغه من این بود که چون سال هاست برنامه مناسبتی به خصوص در رمضان اجرا نکردم، کاری را بپذیرم که متفاوت باشد.

روی این اصل متمرکز بودیم که نسبت به دیگر برنامه های رمضانی و تکراری شدن مهمانان و رویکردها، متفاوت عمل کند.

رویکرد برنامه و مهمان هایی که دعوت شدند نسبت به آنچه معمولاً در ماه رمضان شاهدش هستیم متفاوت بود و تمام توان را گذاشتیم تا برنامه ای در شأن مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در پناه عشق» سلبریتی گریز بود/ خواستیم در شأن مخاطب کار کنیم

«در پناه عشق» سلبریتی گریز بود/ خواستیم در شأن مخاطب کار کنیم