مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-01سياسي

راه صیانت از ذهن جوانان، احیای اندیشه های شهید مطهری است


توجه به آموزه های شهید مطهری از بهترین راه های صیانت از جامعه در برابر تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری، این شهید گرانقدر را فقیه، فیلسوف، عارف و سیاستمدار انقلابی خواند و گفت: تفکر استاد مطهری مبنای انقلاب اسلامی است و امروز نیز می توان از ظرفیت کلام، اندیشه و آموزه های او در راستای بسط و تبیین معارف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی یکی از ویژگی های مهم شهید مطهری را پاسخ به شبهات و باز کردن گره های ذهنی دانست و گفت: شهید مطهری عالِم به زمان خودش و مسائل جامعه بود.

برخی از حل گره های ذهنی جامعه فراری هستند اما شهید مطهری مسلط به مبانی، تاریخ، فلسفه و فنون مختلف بود و با زمان شناسی و شناخت جامعه سعی در باز کردن گره های ذهنی جوانان و جامعه داشت.

رییس جمهور افزود: یکی از گره های ذهنی که امروز نیز دشمن نسبت با آن ایجاد چالش و شبهه می کند، مساله زن و خانواده است که شهید مطهری در این زمینه نیز اقدام به ارائه راهکار کرده است.

رییسی با تاکید بر اینکه مبانی تفکر شهید مطهری معطوف به زمان نیست و همیشه زنده است، خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری تفکرات شهید مطهری این است که جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه صیانت از ذهن جوانان، احیای اندیشه های شهید مطهری است

راه صیانت از ذهن جوانان، احیای اندیشه های شهید مطهری است