مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-01سياسي

صفار هرندی: مرحوم طالب زاده سوادرسانه ای ما را در ارتباط با دشمن بالا برد


می توانم بگویم مرحوم آقای طالب زاده سوادرسانه ای ما را در ارتباط با دشمن خیلی بالا برد و سهم ایشان در این ارتباط حتما سهم برجسته و قابل توجهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز جمعه، نادر طالب زاده از چهره های اصلی رسانه انقلاب درگذشت.

او که سال های زیادی دبیر کنفرانس بین المللی افق نو و دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه ورز این شبکه بوده است، رابطه رفاقت و دوستی دیرینه ای هم با محمدحسین صفارهرندی داشت.

گفت وگوی روزنامه جام جم با او را پیش رو دارید.

 با توجه به رابطه رفاقتی که با مرحوم طالب زاده داشتید، ویژگی های اخلاقی و اندیشه ورزی ایشان را چطور می دانید؟ اولا درگذشت این عزیز، مایه افسوس است.

مرحوم طالب زاده از آن کسانی است که آدم بارها باید به خاطر این ضایعه تاسف بخورد و خلأ حضور او را کاملا در آینده می توان احساس کرد.

من مرحوم آقای طالب زاده را بیشتر به عنوان یک چهره متخلق به اخلاق و دارای وارستگی های شخصیتی می شناسم به خصوص باتوجه به این که وقتی انسان به رسانه دسترسی دارد، فرصت مناسبی است از آن برای تبختر شخصی خودش استفاده کند یا کسانی که برنامه سازی می کنند و اجرا را به عهده دارند، ممکن است از این امکان برای به رخ کشیدن توانمندی خود بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفار هرندی: مرحوم طالب زاده سوادرسانه ای ما را در ارتباط با دشمن بالا برد

صفار هرندی: مرحوم طالب زاده سوادرسانه ای ما را در ارتباط با دشمن بالا برد