مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-01سياسي

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه یک نهاد مکتبی، دینی و اعتقادی است و یک نهاد صرفا نظامی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ با فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی و گرامیداشت هفته معلم نشست خبری حجت الاسلام حسن بیگدلی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

   حجت الاسلام حسن بیگدلی، در این نشست ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار کرد: در این هفته عمدتا رویکردمان هفته عقیدتی و سیاسی است، ولی در هفته معلم هم قرار داریم که برنامه های مختلفی به این مناسبت برگزار می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه سپاه یک نهاد مکتبی، دینی و اعتقادی است و یک نهاد صرفا نظامی نیست، تصریح کرد: در همین راستا نهادی به نام نهاد نمایندگی ولی فقیه تشکیل شده است، که در انجام وظایف خود موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی ولی فقیه از جمله نهاد موفق در بعد های مختلف به شمار می رود، گفت: رسالت نمایندگی، پاسداری و صیانت از هویت مکتبی انقلابی و ولایی سپاه و بسیج است.

بیگدلی با بیان اینکه ترویج ارزش های انقلابی جز اساسی ترین رسالت مجموعه حوزه نمایندگی است، افزود: رهبری سه وظیفه مهم را برای سپاه مشخص کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

اجرای 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان