مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-01سياسي

شورای عالی دریایی تشکیل می شود


معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اولین اقدام مدنظر ما تشکیل شورای عالی دریایی کشور به ریاست رییس جمهور است.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بیک محمدلو در خصوص مدیریت کلان حوزه دریایی کشور بر اساس سند تحول دولت سیزدهم، اظهار داشت: در این سند، ضعف در مدیریت کلان حوزه دریایی کشور به عنوان یک چالش مطرح شده و علل اصلی آن فقدان سیاستگذار و هماهنگ کننده فرابخش دریایی و تداخل وظایف تنظیم گری و تصدی گرایانه در برخی دستگاه ها است.

وی ادامه داد: راهبرد مدنظر در رابطه با این چالش، بازمعماری نظام ملی حکمرانی حوزه دریایی است و اقدامات مهمی در این راستا باید در دستورکار قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه اولین اقدام مدنظر، تشکیل شورای عالی دریایی کشور به ریاست رییس جمهور است، تصریح کرد: انتقال وظایف و اختیارات سیاستگذاری و تنظیم گری فرابخش سایر شوراهای بخشی دریایی نظیر شورای عالی صنایع دریایی و شورای عالی اقیانوس شناسی به این شورا و استقرار دبیرخانه این شورا در یکی از سازمان های مربوطه که با توجه به سطح مداخلات سازمان بنادر و دریانوردی می تواند با همکاری دیگر سازمان ها از جمله سازمان برنامه و بودجه با پیشنهاد تصویب قوانین لازم، این مهم را رقم بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی دریایی تشکیل می شود

شورای عالی دریایی تشکیل می شود