مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-01اقتصادي

صدور بیمه نامه های جدید در بیمه رازی/ اعلام خسارت بیمه بدنه به صورت برخط


معاونت فنی بیمه های غیر زندگی بیمه رازی از صدور بیمه نامه های جدید در بیمه رازی خبر داد و گفت: در سال جاری شرکت بیمه رازی به دنبال ارائه خدمات به صورت برخط است که اعلام و ارزیابی خسارت بیمه بدنه اتومبیل یکی از این اقدامات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی اصغر اصلان بیگی- معاون فنی بیمه های غیرزندگی این شرکت که مهمان سی و چهارمین سه شنبه های پاسخگویی بود، با اشاره به دستاوردهای قابل قبول این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه رازی در سال های گذشته به واسطه رونق بازار بورس و فرابورس از عملیات های بیمه ای فاصله گرفته بود و این موضوع عاملی شد تا در سال گذشته در بخش فنی نیاز به تقویت زیرساخت احساس شود.

او ادامه داد: در سال 1400 زیرساخت بخش درمان بیمه رازی تقویت شد و با تکیه بر سامانه سیناد فرآیند دریافت اطلاعات، ارزیابی و پرداخت خسارت به شدت کاهش یافت و بعد از تایید خسارت درمان ظرف مدت 72 ساعت هزینه به بیمه گذار پرداخت می شود و این در حالی است که بیمه گذار نیازی به حضور در شعب بیمه رازی ندارد.

معاون فنی بیمه رازی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات نوین سامانه جدیدی برای اعلام خسارت بیمه بدنه خودرو طراحی و تحت آزمون های اولیه قرار گرفته که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خدمت در خردادماه به صورت برخط عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیمه نامه های جدید در بیمه رازی/ اعلام خسارت بیمه بدنه به صورت برخط

صدور بیمه نامه های جدید در بیمه رازی/ اعلام خسارت بیمه بدنه به صورت برخط