مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-01سياسي

امروز در عالی ترین وضعیت دفاعی هستیم


معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز در عالی ترین وضعیت دفاعی هستیم، گفت: علی رغم تحریم ها بالگردهای هوانیروز ارتش، در شب و روز امکان پرواز دارد و برد موشک هایشان ارتقا یافته است که همه به برکت انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش امروز در آیین معارفه فرمانده گروه 44 توپخانه ارتش، با اشاره به توطئه های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، گفت: امید کلیدواژه گام دوم انقلاب است و بالاترین جهاد بر این اساس دور کردن ناامیدی و یأس در همه عرصه های از جمله عرصه های نظامی از جامعه است و هدف نهایی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر است.

وی افزود: دنیای شرق و  غرب گمان نمی کرد طلیعه ای به نام انقلاب اسلامی شکل گیرد و معیارهای آن ها را برای اداره جهان در هم ریزد و دین و دنیا را در کنار هم ببیند و در واقع انقلاب عصر جدیدی را آغاز کرد و امروز به سرعت پیش می رویم.

شرفی با بیان اینکه جوانان روی سخن رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم هستند، تصریح کرد: لازم است جوانان با حرکت مستحکم بر مبنای مدیریت جهادی و با اعتقاد با اینکه ما می توانیم حرکت انقلاب را به پیش برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز در عالی ترین وضعیت دفاعی هستیم

امروز در عالی ترین وضعیت دفاعی هستیم