مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-01اقتصادي

سومین بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر واریز شد


سومین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ وهنر در ایام ماه مبارک رمضان به حساب هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از 70 هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.

به گفته مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با توجه به مهلت یک ماهه صندوق برای متقاضیان جدید و اعضایی که دارای نقص مدارک بودند سومین مرحله اعطای بسته حمایتی با تأخیر چندروزه نسبت به برنامه اعلامی قبلی پرداخت شد.

همچنین بیش از 2 هزار و 500 نفر از هنرمندانی که تا 31 فروردین 1401 نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام یا تکمیل مستندات در سایت صندوق و هنرکارت اقدام کرده و تأیید شده اند، هدیه شب عید نیز به همراه هدیه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حساب هنرکارت آنها واریز خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقدام قابل تقدیر دولت سیزدهم در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر گفت: با استمرار بحران شیوع ویروس کرونا در سال 1400 و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در سراسر کشور با پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو تشکیل دولت سیزدهم، ارائه و پرداخت بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر واریز شد

سومین بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر واریز شد