مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-01سياسي

حل مشکل مالیاتی شهرک صنعتی خیرآباد در کارگروه اشتغال دولت


در کارگروه صنایع کشور مشکل معافیت مالیاتی ماده 2 شهرک صنعتی خیرآباد مورد تصویب قرار گرفته است و به زودی و با تصویب هیأت وزیران به طور رسمی اعلام و ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز در همایش روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از کارگران در شهرک صنعتی خیرآباد، با اشاره به تاکید مبانی دینی به اهمیت کار و کارگر اظهار کرد: اهمیت کار و تلاش در مبانی دینی ارزش زیادی دارد و تاکید زیادی در روایات ائمه اطهار و پیامبر اکرم بر انجام کار و تلاش کسب روزی حلال و نکوهش بی کاری و بی عاری شده است.

وی گفت: اگر جامعه ای دارای قشر کارگری فعال و پویا باشد آن جامعه نیازمند بیگانگان نخواهد شد.

فرماندار ورامین افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه اصلی ما در سال جدید حمایت از تولید و مانع زدایی و حمایت از اشتغال به ویژه اشتغال دانش بنیان است که با حمایت جوانان و کارگران در کنار تولید کنندگان شهرستان ورامین، مشکلات را شناسایی و با همه توان آنها را حل و فصل کنیم.

درویشی با اشاره به قانون جدید حقوق و دستمزد کارگران به تولیدکنندگان  هشدار داد: برخی از تولیدکنندگان به دلیل افزایش حقوق کارگران که در سال جدید اتفاق افتاده است با تعدیل نیرو و جایگزینی نیروی کار تخصصی با اتباع در صدد کاهش هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مالیاتی شهرک صنعتی خیرآباد در کارگروه اشتغال دولت

حل مشکل مالیاتی شهرک صنعتی خیرآباد در کارگروه اشتغال دولت