مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-01بين الملل

تایم: روسیه برنده جنگ انرژی است


نشریه آمریکایی «تایم» در تحلیلی درباره حنگ اوکراین نوشت: اگرچه روسیه در نبرد میدانی علیه اوکراین موفق نبوده اما با در اختیار داشتن سلاح انرژی به خوبی توانسته مانع عکس العمل جدی اروپا در حمایت از کی یف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشریه تایم چاپ نیویورک، نوشت: روسیه همواره از انرژی به عنوان یک سلاح برای اعمال نفوذ، اعمال فشار و ارعاب همسایگان و دشمنان فرضی خود در غرب استفاده می کند.

تحریم های کنونی که بخش انرژی روسیه را شامل نمی شود فقط توانسته روسیه را به گوشه رینگ ببرد و آن را از پا درنیاورده است بنابراین ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور از این اهرم مهم برای تلافی استفاده می کند.

نشریه تایم به هدف قرار گرفتن منابع سوخت اوکراین توسط روسیه اشاره کرد و نوشت: از بین بردن دسترسی دشمن به منابع سوخت یک تاکتیک جنگی برای داشتن دست برتر در میدان نبرد است.

اوکراین هم در مقابل، سعی کرده منابع سوخت روسیه را هدف قرار دهد و گزارش هایی درباره حمله به منابع سوخت در بلگورود این کشور منتشر شده است.

این نشریه آمریکایی تصریح کرد: پوتین اکنون نه تنها در خود اوکراین بلکه خارج از آن هم از سلاح انرژی برای پیروزی در میدان نبرد استفاده می کند.

همانطور که اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده، تصمیم 26 آوریل گازپروم برای قطع گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایم: روسیه برنده جنگ انرژی است

تایم: روسیه برنده جنگ انرژی است