مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-01سياسي

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام شیری در ملایر برگزار شد


پیکر حجت الاسلام سعید شیری استاد و پژوهشگر حوزه مهدویت از مقابل ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه ملایر تا شهدای گمنام دانشگاه تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز پیکر حجت الاسلام سعید شیری استاد و پژوهشگر پرتلاش حوزه مهدویت از مقابل ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه تا شهدای گمنام دانشگاه ملایر تشییع شد.

امروز جامعه علمی و دانشگاهی، روحانیون و علمای ملایر با استادی که عمر خود را مجاهدانه در راه پاسخگویی به شبهات، ترویج فرهنگ مهدویت و مباحث مربوط به امام زمان(عج) بود و در پی سانحه تصادف به دیار حق شتافت، خداحافظی کردند.

نماز بر پیکر ایشان نیز توسط حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهر ملایر اقامه شد، بعد از انتقال پیکر این عالم وارسته نماز میت مرحوم در حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان توسط آیت الله موسوی اصفهانی اقامه و پس از آن پیکر آن مرحوم به سمت زادگاه ایشان روستای دستجرد کبودراهنگ تشییع خواهد شد.

قرار است طی روزهای آتی نیز مراسم بزرگداشت ایشان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون و اساتید و دانشجویان در شهرستان ملایر برگزار شود که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام شیری در ملایر برگزار شد

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام شیری در ملایر برگزار شد