مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-01اقتصادي

دنبال کاهش حقوق کارگران نیستیم/خواهان پیگیری بیمه کارگران فصلی هستیم


استاندار زنجان با بیان اینکه قراردادهای کارگری موقت یک ماهه، سه ماهه و.

کُشنده انگیزه است، گفت: پس از این مدت معلوم نیست که کارگر ماه بعد هم در آن مجموعه حضور دارد یا نه؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان زنجان با بیان اینکه کارگر و کارفرما ستون فقرات تولید هستند، خاطرنشان کرد: رسیدگی جدی به امور کارگران در شعار سال، مستتر است.

استاندار زنجان با تاکید بر محبت و در کنار هم بودن کارگر و کارفرما گفت: ارتباط بین کارگر و کارفرما طوری باید تعریف شود که در عین حال که سود عادلانه ای به کارفرما تعلق می گیرد به فکر کارگر هم باشیم.

وی با بیان اینکه به کارگران و کارفرمایان باید ارزش گذاشت، تصریح کرد: ارزش گذاری به کارگر و کارفرما هر چه دقیق تر و جدی تر باشد، ارزش کار نیز بالاتر می رود.

افشارچی با اشاره به اینکه حل دغدغه کارگران و کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است، افزود: ایجاد بستر حرکتی مناسب برای کارگر و کارفرما سبب رشد و اعتلای کشور خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به تقسیم سود عادلانه برای کارفرمایان و رعایت حقوق کارگر، تصریح کرد: حواسمان باید به کارگران به ویژه معیشت آنها باشد؛ چرا که این قشر ستون فقرات اقتصاد ما هستند و دولت انقلابی همواره پشتیبان تولید و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال کاهش حقوق کارگران نیستیم/خواهان پیگیری بیمه کارگران فصلی هستیم

دنبال کاهش حقوق کارگران نیستیم/خواهان پیگیری بیمه کارگران فصلی هستیم