مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-01سياسي

کتاب «هاشمی رفسنجانی» منتشر شد/بررسی افکار و عملکرد سیاسی اقتصادی آیت الله


کتاب «هاشمی رفسنجانی» نوشته سعید میرزایی با ریکرد بررسی افکار و عملکرد سیاسی و اقتصادی آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

- ، کتاب هاشمی رفسنجانی نوشته سعید میرزایی با رویکرد بررسی افکار و عملکرد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به تازگی توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده است.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی، یک شخصیت اثرگذار در انقلاب اسلامی است که از دو دهه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا اواخر دهه چهل انقلاب، همواره در متن انقلاب اسلامی و مبارزات آن بوده است.

بررسی متقن و مستند کارنامه چنین شخصیتی، بسیاری از زوایای تاریخی انقلاب اسلامی را در برمی گیرد و به تبیین و طرح آن می پردازد.

مؤلف کتاب آقای سعید میرزایی در این بررسی اهداف مختلفی را محقق ساخته است: 1- روشن شدن حق و حقیقت در موضع گیری ها و جهت گیری های شخصیت اثرگذاری چون هاشمی رفسنجانی و میزان انطباق آن با اصول و موازین انقلاب اسلامی که در مواضع و هدایت های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلّی دارد.

2- شناخت رخدادها و وقایع تاریخی انقلاب اسلامی، خصوصاً حوادث و وقایعی که هاشمی رفسنجانی در آنها حضور و نقش داشته است و بویژه رخدادهای دهه شصت که هم از نظر کمّی فراوان بوده و هم از نظر کیفیت پیچیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «هاشمی رفسنجانی» منتشر شد/بررسی افکار و عملکرد سیاسی اقتصادی آیت الله

کتاب «هاشمی رفسنجانی» منتشر شد/بررسی افکار و عملکرد سیاسی اقتصادی آیت الله