مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-01اجتماعي

230 مدرسه ابتدایی خراسان جنوبی زیر 15 دانش آموز دارد


معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از وجود 230 مدرسه ابتدایی زیر 15 دانش آموز در استان که بیشتر آنها در مناطق مرزی است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر باره املاک مازاد آموزش و پرورش تصریح کرد: تبدیل به احسن املاک در دستور کار دولت و مجلس در قالب برنامه بودجه سالانه قرار گرفته است.

طیبی با اشاره به خشک سالی های چند سال گذشته و مهاجرت مردم از روستاها به شهرها، گفت: در اثر آن فضاهای آموزشی مازاد در مناطق روستایی افزایش یافته اند اما در یکی دو سال اخیر با توجه به رونق مسکن روستایی و کشاورزی شاهد این هستیم که بعد از گذشت 10 سال بعضی از این مدارس احیا می شوند.

به گفته وی سال گذشته ساختمان دو مدرسه مازاد برای فروش اعلام شد و مشکلی که در زمینه ساخت مدارس خیر ساز و یا با همیاری مردم روستاها احداث شده اند، این است که در آمد حاصل از فروش آن در کجا مصرف شود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: 18 مدرسه در این خصوص در استان وجود دارد که در مدارس خیر ساز، نظر خیر و مردم در این باره شرط است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استخدام افراد در آموزش و پرورش گفت: از طریق ماده 28 و شرکت افراد در آزمون، جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش انجام می شود و شرایط استخدامی برای عموم افراد یکسان است و جز سهمیه فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 مدرسه ابتدایی خراسان جنوبی زیر 15 دانش آموز دارد

230 مدرسه ابتدایی خراسان جنوبی زیر 15 دانش آموز دارد