مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-01سياسي

اعلام زمان ثبت نام و اعزام حج


سهمیه نهایی حج تعیین شده، سهمیه هر استان مشخص شده و اختصاص یافته و تعداد کاروان های هر استان نیز معلوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، معاون سازمان حج و زیارت از آغاز عملیات حج تمتع از 25 خردادماه خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام از متقاضیان سفر حج تمتع 1401 در دهه دوم اردیبهشت ماه انجام می شود.

اکبر رضایی در شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، با اشاره به هماهنگی های انجام شده با سازمان هواپیمایی، 15 ذیقعده برابر با 25 خردادماه را زمان آغاز عملیات حج تمتع 1401 و 29 ذیحجه برابر با هفتم مردادماه 1401 را پایان عملیات حج اعلام کرد و افزود: امیدواریم عملیات حج مطابق برنامه تنظیم شده اجرایی شود.

او همچنین گفت: سهمیه نهایی حج تعیین شده، سهمیه هر استان مشخص شده و اختصاص یافته و تعداد کاروان های هر استان نیز معلوم شده است.

علاوه بر این، تعداد افراد مشمول تشرف با توجه به سن اعلامی از سوی عربستان (زیر 65 سال) و حفظ وضعیت ثبت نام در سال 99 مشخص شده است.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به الزامی بودن واکسیناسیون حجاج برای ورود به کشور عربستان، اظهار کرد: براساس اطلاعات وزارت بهداشت شماری از واجدان شرایط ثبت نام یا واکسن کرونا تزریق نکرده و یا یک دوز آن را تزریق کرده اند که تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام و اعزام حج

اعلام زمان ثبت نام و اعزام حج