مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-01سياسي

حذف داربست مسجد امام پس از 10 سال/برگزاری نمایشگاه اشیای مشکوفه


جمع آوری داربست های مرمت گنبد مسجدامام اصفهان بعد از 10 سال، کتابت قرآن کریم در مسجد کبود تبریز و برگزاری نمایشگاه 1500 شی مکشوفه در موزه ملی ایران از جمله برنامه های هفته میراث فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت هفته میراث فرهنگی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی کشور، امروز یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه که مدیران این وزارتخانه به صورت حضوری و مدیران کل و معاونان میراث فرهنگی استان ها به صورت مجازی حضور داشتند، برنامه های بزرگداشت هفته میراث فرهنگی در سطح ستادی و استانی تشریح شد.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران نیز در این نشست گفت: بخش مهمی از فعالیت های این استان در هفته میراث فرهنگی مربوط به موزه ها و کاخ موزه ها است که 9 برنامه شاخص در موزه آبگینه برگزار خواهد شد.

او افزود: برگزاری نمایشگاه اشیای توقیفی و اشیای اهدایی در محل موزه ملی ایران با همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی یکی دیگر از این برنامه ها است.

ضمن این که رونمایی از نسخ خطی و برگزاری مسابقات گوناگون، دیدار با استادان برجسته و معرفی پروژه های دانش بنیان بخش دیگری از برنامه های این ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف داربست مسجد امام پس از 10 سال/برگزاری نمایشگاه اشیای مشکوفه

حذف داربست مسجد امام پس از 10 سال/برگزاری نمایشگاه اشیای مشکوفه