مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-01فرهنگي

تعطیلی دو ساله نشست های شعر و داستان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال وبختیاری گفت: نشستهای شعر وداستان بیش از دو دهه دراستان فعالیت داشت که به دلیل نبودمکان مناسب برای برگزاری طی دو سال گذشته تعطیل شده است.

- ، اعظم قاسمی مکان مناسب برای برگزاری نشست های مختلف ادبی را مهم ترین مطالبه واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار کرد: خروجی نشست های هفتگی حوزه هنری در بخش شعر و داستان بسیار خوب بوده و منجر به چاپ بیش از 20 عنوان کتاب شعر و داستان شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این نشست ها از سوی هر ارگانی می تواند در رشد و اعتلای هنرمندان شاعر و داستان نویس مفید باشد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره آثار در حال تولید این واحد، گفت: چاپ و رونمایی رمان ترکه باز نوشته ی زنده یاد حمید علیدوستی شهرکی، مجموعه شعر ترکی قالان سوزلر ، مجموعه رباعی باران بزند به شیشه آن وقت بهار… و رمان دارخلو از جمله آثار هنرمندان استان است که در سال 1401 به چاپ خواهند رسید.

قاسمی مطرح کرد: نشست های ماهانه نقد و بررسی کتاب های چاپ شده توسط نویسندگان استان، برگزاری نشست های خوانش، نقد شعر و داستان، نشست های شعر محلی طنز سقلمه و دیدار با هنرمندان پیشکسوت استان از دیگر برنامه های این واحد در سال جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو ساله نشست های شعر و داستان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری

تعطیلی دو ساله نشست های شعر و داستان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری