مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-01فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیازمند حمایت مالی است


در نشست ستاد بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر بر لزوم همکاری وزارت ارشاد و منطقه آزاد اروند برای برگزاری جشنواره تئاتر فتح خرمشهر تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر عمیدزاده فرماندار خرمشهر بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر با تاکید بر اینکه مسئولان نگاه ملی به خرمشهر داشته باشند، گفت: به برگزاری جشنواره مقاومت فتح خرمشهر باید نگاه ملی شود و این جشنواره با اعتبارات شهرستانی قابل برگزاری نیست و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست می شود که برای انجام این امر نیز کارهای اساسی را برنامه ریزی کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این نشست اظهار کرد: باید در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر به دلیل ملی بودن جشنواره، شخصیت های کشوری دعوت شوند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: از منطقه آزاد اروند درخواست می شود که برای برگزاری جشنواره مقاومت فتح خرمشهر تلاش کند چرا که فریاد خرمشهر فریاد مظلومیت است و این انتظار وجود دارد در حوزه فرهنگ و تربیت هزینه شود تا محصول و ثمره آن در آینده دیده شود.

وی بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه های سوم خرداد تاکید کرد و گفت: جشن ویژه سوم خرداد در حوزه های مختلف برگزار می شود که در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیازمند حمایت مالی است

برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیازمند حمایت مالی است