مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-01سياسي

دانش آموزان حرمت و احترام معلمان را حفظ کنند


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه محبوب ترین اقشار در بین مردم معلمین هستند؛ زیرا خداوند حب معلم را در دل مردم قرار داده است، گفت: حرمت و احترام فرهنگیان که تولیدکننده این علم هستند در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان باید حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی عصر امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان به مناسبت روز معلم در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: بحث تربیت از رسالت های خداوند بوده و خدا انبیای خود را برای پاک سازی روحی و جسمی انسان ها فرستاده است.

  امام جمعه آستارا با بیان اینکه جایگاه معلمی به لحاظ مادی با هیچ شغلی قابل قیاس نیست و نمی توان قیمتی روی آن گذاشت، تصریح کرد: معلمی شغل با ارزشی است و در آیات و احادیث نبوی از شغل شریف معلمی به عنوان باثمرترین و پراثرترین شغل یاد کرده اند.

  وی با اشاره به اینکه محبوب ترین اقشار در بین مردم معلمین هستند؛ زیرا خداوند حب معلم را در دل مردم قرار داده است، بیان کرد: قسم خداوند به قلم که همان ابزار یادگیری دانش است نشان دهنده جایگاه والای علم بوده و حرمت و احترام فرهنگیان که تولیدکننده این علم هستند در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان باید حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان حرمت و احترام معلمان را حفظ کنند

دانش آموزان حرمت و احترام معلمان را حفظ کنند