مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-01اقتصادي

ارتقای سلامت، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی


ارتقای سلامت مردم، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی است و مقدمه این اتفاق، آسیب شناسی عملکرد دولت ها در این بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدرضا حلوایی از فعالان صنعت بهداشتی و آرایشی ایران می گوید: این حوزه از دو منظر قابل توجه است.

اول از نظر نقشی که در تامین و ارتقای سلامت مردم دارد و دوم از بابت پتانسیل های زیادی که برای تولید، تجارت، کارآفرینی و اشتغالزایی دارد و اینکه می بینیم تاکنون نتوانسته است به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، نشان می دهد که باید عملکرد دولت ها در این بخش مورد آسیب شناسی قرار گیرد تا ضعف ها و نقص ها به خوبی و بدون تعارفات مرسوم شناسایی و جمع بندی شود.

وی ادامه داد: آشکار شدن خطاها در سیاستگذاری ها و هدفگذاری ها و همچنین خودتحریمی ها، شاید دردناک و رنج آور باشد ولی باید بدانیم راهی جز این برای اصلاح امور و تقویت صنایع آرایشی و بهداشتی وجود ندارد.

حلوایی افزود: باید کاری کرد که انگیزه ها برای سرمایه گذاری در این بخش افزایش پیدا کند و این کاری نیست که به طور اتفاقی رخ دهد، بلکه نیازمند شکل گیری عزم ملی و هم افزایی سازمان ها و دستگاه های مختلف برای تحقق آن هستیم.

این فعال صنعت بهداشتی و آرایشی افزود: اگر بخواهیم دست اندازها و سرعت گیرهای این حوزه را لیست کنیم، باید اذعان کنیم که دولت ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سلامت، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی

ارتقای سلامت، موتور محرکه کارآفرینی در حوزه بهداشتی و آرایشی