مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-01سياسي

اصلاح قانون کار نیاز جدی جامعه کارگری است


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون کار نیاز جدی جامعه کارگری است تا قراردادهای سفید امضا منجر به تضعیف حقوق و استثمار آنان نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد حسن آصفری امشب در گردهمایی کارگران و بازنشستگان به مناسبت روز 11 اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت روز جهانی کارگر اصلاح قانون کار نیاز جدی جامعه کارگری است تا قراردادهای سفید امضا منجر به تضعیف حقوق و استثمار آنان نشود.

وی افزود: بدتر از قراردادهای سفید امضا، بکارگیری کارگران زیر زمینی است که برای آنها هیچ گونه بیمه ای برای آنها در نظر گرفته نمی شود، وقتی کارگر فاقد هرگونه بیمه ای باشد، اگر اتفاقی برای او بیافتد خانواده تا یک عمر نمی تواند گذران زندگی مناسبی داشته باشند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح ماده 5 قانون کار در خصوص کارگران ساختمانی بیان کرد: این مهم با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب و هم اکنون در شورای نگهبان است تا در آینده اجرایی و عملیاتی شود.

آصفری با اشاره به دستمزد و افزایش حقوق کارگران نیز بیان کرد: این مهم باعث تورم نشده بلکه جلوگیری از پرداخت حقوق های نجومی و برخی وجوهات کلان به عناوین مختلف حتی در دستگاه های اجرایی دولتی، تسهیلات بانکی بالا (یک هزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون کار نیاز جدی جامعه کارگری است

اصلاح قانون کار نیاز جدی جامعه کارگری است